Poniższy dokument zawiera dwa regulaminy:
- Regulamin usług świadczonych w ramach wypożyczalni sprzętu
- Regulamin świadczenia usług przez Agenta Turystycznego
Regulamin usług świadczonych w ramach wypożyczalni sprzętu
- Operatorem wypożyczalni sprzętu jest firma ROCKA FUN Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Konotopska 8A, 02-496, numer NIP: 5223322938, numer KRS: 0001149670, zwana dalej Operatorem.
- Wszystkie sprawy sporne w pierwszej kolejności będą rozwiązywane polubownie. W przypadku braku porozumienia, sprawy sporne będzie rozstrzygał sąd właściwy dla Operatora.
- Usługi opisane na stronie www visit.cimochowizna.pl jako dostępne tylko dla Gości Osady są dostępne wyłącznie dla zameldowanych Gości pola namiotowego Osada na Cyplu.
- Wypożyczanie sprzętu jest płatne zgodnie z cennikiem.
- Operator nie organizuje aktywności związanej z wypożyczonym sprzętem a jedynie udostępnia i wypożycza sprzęt. Wszelkie aktywności związane z wypożyczonym sprzętem zastrzeżone dla Gości Osady są organizowane we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność przez Wypożyczającego.
- Aby wypożyczyć sprzęt należy podać numer rezerwacji lub okazać dokument tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty, prawo jazdy, legitymacja, paszport). Operator bez uzasadnienia może odmówić wypożyczenia sprzętu. Nie będą również obsługiwane osoby pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
- Wypożyczający zobowiązany jest do sprawdzenia stanu wypożyczanego sprzętu pod względem jakościowym, ilościowym oraz zgłoszenia ewentualnych uwag wydającemu sprzęt. W przypadku sprzętu pływającego, podstawowym wyposażeniem są kamizelki asekuracyjne, których Wypożyczający musi używać zgodnie z ich przeznaczeniem.
- Sprzęt zwracany do wypożyczalni powinien być czysty.
- Odbiór i zwrot sprzętu odbywa się w miejscu uzgodnionym z Operatorem.
- Osoby nieletnie mogą płynąć tylko pod opieką osób pełnoletnich, które ponoszą za nie pełną odpowiedzialność.
- Wypożyczający ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za skutki jego zachowania z użyciem wypożyczonego sprzętu w szczególności za szkody, jakich mogliby oni dokonać na rzecz innych osób lub firm.
- Operator nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu nieszczęśliwych wypadków, utraty zdrowia lub śmierci związanych z wykorzystaniem wypożyczonego sprzętu.
- Wcześniejsze, lub późniejsze niż to ustalono, terminy, miejsca i godziny zwrotu sprzętu muszą być uzgodnione z Operatorem.
- W przypadku naruszenia niniejszego regulaminu, Operator może zażądać zwrotu wypożyczonej rzeczy bez prawa do zwrotu opłaty za jej wypożyczenie.
- Wypożyczający zobowiązany jest do stosowania się do poleceń wydawanych przez Operatora oraz służb do tego uprawnionych.
- Za zgubienie, kradzież oraz nieodwracalne zniszczenia sprzętu, Wypożyczający wypłaci Operatrowi równowartość jego wartości w wysokości 100% ceny rynkowej bez względu na stopień jego zamortyzowania.
Regulamin świadczenia usług przez Agenta Turystycznego
I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług przez Agenta Turystycznego (dalej: „Agent”), działającego jako pośrednik pomiędzy klientem (dalej: „Klient”) a organizatorami turystyki, przewoźnikami, hotelami oraz innymi podmiotami świadczącymi usługi turystyczne.
- Usługi Agenta turystycznego świadczone są przez firmę ROCKA FUN Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Konotopska 8A, 02-496, numer NIP: 5223322938, numer KRS: 0001149670, zwanej dalej „Agentem”.
- Agent działa zgodnie z obowiązującym prawem Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności na podstawie ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.
- Agent nie jest organizatorem turystyki i nie ponosi odpowiedzialności za wykonanie usług przez strony trzecie.
- Zakres działalności
II. Zakres działalności
- Agent świadczy usługi w zakresie:
- pośrednictwa przy zakupie imprez turystycznych,
- doradztwa turystycznego, w tym pomocy przy wyborze ofert dopasowanych do potrzeb Klienta.
III. Obowiązki Agenta
- Agent zobowiązuje się do:
- dostarczania rzetelnych i aktualnych informacji o ofertach turystycznych,
- informowania Klienta o warunkach umowy zawieranej z organizatorem lub innym usługodawcą,
- ochrony danych osobowych Klienta zgodnie z RODO,
- udzielania wsparcia w przypadku problemów z realizacją usług turystycznych.
- Agent nie odpowiada za:
- zmiany dokonane przez organizatora lub innych usługodawców,
- niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług przez strony trzecie,
- decyzje administracyjne lub inne działania władz publicznych wpływające na realizację usług.
IV. Obowiązki Klienta
- Klient zobowiązany jest do:
- podania prawdziwych i kompletnych danych niezbędnych do realizacji usług,
- zapoznania się z warunkami umowy zawieranej z organizatorem lub innym podmiotem,
- przestrzegania przepisów wizowych, paszportowych, celnych i sanitarnych obowiązujących w kraju docelowym,
- terminowego regulowania opłat za zamówione usługi.
V. Rezerwacje i płatności
- Rezerwacja usług następuje po zaakceptowaniu przez Klienta warunków oferty oraz niniejszego regulaminu.
- Dostępne formy płatności:
- płatność online,
- płatność kartą u Agenta.
- Opłata za rezerwację pobierana jest z góry podczas rezerwacji.
VI. Rezygnacje i zmiany rezerwacji
- Klient ma prawo do rezygnacji lub zmiany rezerwacji zgodnie z zasadami określonymi przez organizatora lub innego usługodawcę.
- Ewentualne koszty wynikające z rezygnacji lub zmiany rezerwacji są określone w umowie zawartej z organizatorem.
- Agent zobowiązuje się do wsparcia Klienta w procesie rezygnacji lub zmiany rezerwacji.
- Wysokość zwrotu opłaty za usługę turystyczną zależy od terminu mailowego poinformowania Agenta o chęci odstąpienia od umowy, wg. następującego rozdzielnika:
- 2h i więcej przed rozpoczęciem zamówionej usługi zwrócone będzie 100% kwoty pobranej za zamówioną usługę.
- w pozostałych przypadkach zwrócone zostanie 50% kwoty pobranej za zamówioną usługę, pozostała część kwoty zostanie przeznaczona na pokrycie kosztów przygotowania usługi do wykonania.
VII. Ochrona danych osobowych
- Agent przetwarza dane osobowe Klienta zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
- Dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy i kontaktu z Klientem.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia lub żądania ograniczenia przetwarzania.
VIII. Reklamacje
- Reklamacje można składać pisemnie, elektronicznie lub osobiście w siedzibie Agenta.
- Agent rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni roboczych od daty ich otrzymania.
- W przypadku reklamacji dotyczących usług realizowanych przez organizatora lub innego podmiotu, Agent przekaże zgłoszenie do odpowiedniej instytucji i poinformuje Klienta o wyniku.
IX. Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Agenta.
- Agent zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany obowiązują od daty publikacji i nie wpływają na prawa Klientów wynikające z rezerwacji dokonanych przed ich wprowadzeniem.
- Wszelkie spory wynikające z niniejszego regulaminu będą rozpatrywane przez właściwy sąd zgodnie z obowiązującym prawem.